sobota, 21 listopada 2015

Postacie [ NOWA ATLANTYDA ]

Radna Luna




IMIĘ I NAZWISKO:  Królowa rady. Czasem nazywana Luną.
PSEUDONIM: Radna Luna
PŁEĆ: Kobieta

WIEK: nieznany

POCHODZENIE: Jedna z bogiń, jako jedyna się nie zbuntowała.

CHARAKTER: Dobra, ufna, bardzo mądra. Lubi pomagać istotom.
WYGLĄD: blada cera, mała, łagodna twarzyczka. Długie, czarne włosy, wplata w nie kwiaty magnolii i lilii. Często ubiera długie, białe, zwiewne suknie.
MOTTO: Wszyscy mają w sercu chociaż odrobinę dobra
SYMPATIA: brak.
NAŁÓG: brak

HOBBY/ZAINTERESOWANIA: stare księgi.

UMIEJĘTNOŚCI: umie czarować, dobrze doradza i darzy innych mądrością.

BROŃ: magia
RODZINA: Zbuntowani bogowie

MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Podniebne królestwo
HISTORIA: Kiedy wybuchła wojna po między bogami, przyłączyła się do aniołów i pomogła opanować bóstwa. Niebianie wybrali ją jako królową rady, ponieważ cenili jej mądrość.
AUTOR: Najada.
Informacje dotakowe : Jest boginką rodziny i mądrości. Zwierzęta, które ją przedstawiają to sowa i  wilk.
Postać jest opiekunem  światów.


Fenris Lupus








IMIĘ I NAZWISKOFenris Lupus
PSEUDONIM: Biały wilk.  Larvae
PŁEĆmężczyzna
WIEK450 lat
POCHODZENIEMiasto na jednej z wysp
CHARAKTER: :Jest czasem oschły i złośliwy, ale potrafi również przytulić i pocieszyć. Jest miły, inteligentny i rzadko, ale bywa radosny. Nie ma zaufania do ludzi 
WYGLĄD: Fenris jest wysoki, szczupły. Ma krótkie białe włosy i wąskie, białe tatuaże na ciele. Jego oczy są czarne i głębokie. Kiedy zmienia się w wilka ma gęste białe futro.
MOTTO: Nie zgub rzeczywistości, bo to będzie oznaczać, że zgubiłeś siebie
SYMPATIA: Brak
HOBBY/ZAINTERESOWANIASiedzenie w lesie, opieka nad małymi zwierzętami
UMIEJĘTNOŚCI:  Potrafi wyczuwać emocje ludzi w około niego. Czasem widzi zwierzęta i osoby nieobecne już na ziemi. Jest magiem, jego  najsilniejszą magiczna stroną jest żywioł wody. Fenris wiele swoich zdolności odkrywał z czasem i nadal je odkrywa.
BROŃ: Elficki miecz, ręce (czary)
RODZINAMatka zmarła przy porodzie, ojciec dowódca oddziału specjalnego
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Nie ma stałego miejsca choć najczęściej zatrzymuje się w karczmie "Pod Ogonem Smoka"
HISTORIA: Ojciec Fenrisa był dowódca udziału specjalnego. Był najlepszy w swoim fachu i miał największe wpływy na królową Meredith. Matka chłopaka zmarła w czasie zamieszek w ich rodzinnym mieście. Młody elf również  wstąpił do armii i chciał być równie dobry jak jego ojciec. Po kilku misjach osiągnął wysoki stopień i był wysyłany na poważne i niezwykle tajne misje. Kiedyś dowódca udziału wysłał go na wyprawę na siły wroga, zgodził się bez wahania ,ponieważ miał szanse na wymarzony stopień. Okazało się to jednak zgubne w skutkach. Fenris zobaczył tam straszne rzeczy nawet jak na żołnierza, Musiał też zabić mnóstwo ludzi. W tedy ujawniły się jego zdolności wyczuwania dusz. Prześladowały go co noc. Aby nie zwariować postanowił uciec. Liczył na pomoc ojca, ale ten wyśmiał go i nazwał pomiotłem. Był to cios, przez który elf długo nie był wstanie ufać ludziom, choć nadal jest bardzo ostrożny i dystansowy. Nie mogąc wytrzymać nocnych widziadeł zdezerterował bez nadziei na ułaskawienie. Od tego czasu wędruje w nadziei na uwolnienie się od Larvae.
AUTOR: najada



Kern Moon



IMIĘ I NAZWISKO
: Kern Moon
PSEUDONIM: Bucior, 
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 220
POCHODZENIE: pochodzi z zamku w górach Peren
CHARAKTER: jest inteligentny, ale nie wykazuje tego często. Stara się być wyniosły, uwodzicielski, przebiegły i dumny co wychodzi mu z różnym skutkiem. Naprawdę jest lojalny, przyjacielski, radosny, romantyczny, opiekuńczy i odważny. 
WYGLĄD: wysoki, szczupły, brunet. Dłuższe włosy związuje w niedbały koński ogon, ale nie zawsze. Nie nosi żelaznej zbroi, odkąd rzucił zakon, nosi tylko skórzane i materiałowe ubrania. Ma duże stopy, dzięki czemu zyskał przezwisko "Bucior"
MOTTO: "Nie patrz za siebie, bo to co robisz teraz jest więcej warte"
SYMPATIA: brak
UMIEJĘTNOŚCI: dobrze włada mieczem i jeździ konno. Jego cechy mieszańcze czasem się uaktywniają. 
BROŃ: miecz
RODZINA: brak
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Wędruje po świecie i szuka szczęścia
HISTORIA: jako mały chłopiec został oddany do zakonu rycerzy. Opiekunowie i rówieśnicy Kerna nie lubili go, bo był mieszańcem. Dzieckiem które zostało skazane krwią wampirzą, ludzką, elfią, wilczą, magiczną i nie tylko. Czasem jego zdolności uaktywniają się. Od czasu kiedy odszedł od zakonu zrzucił zbroję i poszedł w świat tylko z mieczem.
AUTOR: najada









Faust Lupus


IMIĘ I NAZWISKO:   Faust Lupus
PSEUDONIM: Lupus,  Fau
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK:  Dużo
POCHODZENIE: Mieszane
CHARAKTER: Skryty. czasem szorstki,  jest opiekuńczy ale tylko w wypadku swoich najbliższych. Nie jest zbyt towarzyski.
WYGLĄD:  Wysoki, szczupły wysportowany. Ma niebieskie oczy. Jego włosy zmieniają kolor zgodnie z jego wolą. 
MOTTO: "Szukaj sensu życia"
SYMPATIA: Brak
NAŁÓG: Papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Jazda konna, Jest płatnym zabójcą
UMIEJĘTNOŚCI: Wyczuwanie emocji.  Drobna magia. Szybkie i zwinne poruszanie się.  
BROŃ: Różne 
RODZINA: Siostra - Lirael. 
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Podróżuje
HISTORIA: Jego matka nie bardzo go akceptowała. Urodził się przed wojną bogów, Po zamknięciu Zbuntowanych przestała się nim całkiem interesować. Ojciec - bóg podziemi popierał go i zawsze pomagał.  Trudni się jako skrytobójca.  Jeździ po świecie i wykonuje zlecenia.
AUTOR: najada (howrse i slodkiflirt)





Ifrys Firestone






IMIĘ I NAZWISKO: Ifrys Firestone
PSEUDONIM: Ifry
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 150 lat 
RASA: wilkołak
POCHODZENIE: Zaklęty Las
CHARAKTER: Cichy, małomówny, szybko traci cierpliwość, łatwo wpada we wściekłość, inteligentny, bystry, tajemniczy
WYGLĄD: wysoki, szczypły, dobrze zbudowany, 
MOTTO: Noc jest ciemna i skrywa wiele tajemnic, tak jak ja kotku.
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: samotność
HOBBY/ZAINTERESOWANIA:  polowanie, poznawanie świata, samotne podróże
UMIEJĘTNOŚCI: mistrzowskie posługiwanie się dwoma bliźniaczymi mieczami, strzelanie z łuku, tropienie, kamuflaż, dar leczenia i panowania nad ogniem.
BROŃ: bliźniacze miecze, 






łuk ojca
RODZINA: Wataha Białego Szponu
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: tam, gdzie poniesie go wilczy zew
HISTORIA: Jego przeszłość pozostaje tajemnicą, a nieliczni, którzy mieli wątpliwe szczęście poznać ją, gryzą ziemię...
AUTOR:  greenmir








Zevran Snake


IMIĘ I NAZWISKO: Zevran Snake
PSEUDONIM: Snake, cień, syn zakonu Fola Moon
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: Dużo
POCHODZENIE: Niebo
CHARAKTER:  Wyniosły, uparty,  odstrasza  swoim zachowanie większość ludzi. Arogancki. Czasem pedantyczny, nie lubi dużych miast (np Las Vegas)
WYGLĄD: Wysoki, dobrze zbudowany. Ćwiczy. Ma długie lekko kręcone włosy.
MOTTO: "Pieniądze to nie wszystko, ale one dają dużo radości"
SYMPATIA: nie ma 
NAŁÓG: nie ma 
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: ćwiczenia siłowe, książki,  dbanie o włosy, doskonalenie swoich zawodów.
UMIEJĘTNOŚCI: Duża moc magiczna. Może widzieć sny  rożnych ludzi
BROŃ: zaklęcia
RODZINA: Syn Kanona i Luny. 
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: W małym miasteczku- ma tam kilka zawodów
HISTORIA: Zevran jako syn dwóch bogów ma bardzo dużą moc magiczną. Nie lubi dużych miast więc przeniósł się do niewielkiego w pobliżu morza.  Niestety jego zawód(ma ich kilka) zmusza go do powrotu do hałasu i natłoku ludzi.
AUTOR: najada





Kay Blood





IMIĘ I NAZWISKO: 
Kay Blood
PSEUDONIM:Bloom

PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK
: 450 wygląda na ok 23 ponieważ w wieku 20 lat został zmieniony 
POCHODZENIE
: Zawsze mieszkał z młodszą siostrą 
CHARAKTER
: Czasem wyniosły i bezczelny,.ale potrafi być miły i troskliwy. Jego zachowanie często zbiera wrogów
WYGLĄD: Jest wysoki i szczupły. Ma czarne włosy i małą brudke, którą zwykle goli Często chodzi w eleganckich strojach ale nie zawsze.
MOTTO
: Każda krew nawet łajdaka, płynie tak samo
SYMPATIA
: Na razie brak.
NAŁÓG
: papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA
: Sączenie krwi w kieliszku. Lubi obserwować.
UMIEJĘTNOŚCI
: Bardzo szybki, zwinny. Przeczuwa ruchy wroga. Nie można go zabić. Unieszkodliwić ale nie zabić(martwy ded itp)  Przez tyle lat picia krwi czarodziejskiej zyskał odrobine magi.
BROŃ: jego osoba i sztylet 
RODZINA
: Siostra Lili.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA:
 Miasto (jest bardzo wpływowym obywatelem)
HISTORIA
: Kiedyś w obronie siostry zaatakował maga i niestety przegrał walkę. Jakiś czas później obudził się jako wampir. Postanowił się mści i od tej pory pije krew magów (jest jego ulubioną) ma też duże wpływy na mieście. Mieszka i opiekuje się siostrą. 
AUTOR
: najada


Keayla Morðingi


IMIĘ I NAZWISKO: Keayla Morðingi
PSEUDONIM: Śmierć,  kameleon
PŁEĆ:  Kobieta
WIEK:  156 lat
POCHODZENIE: Kayla pochodzi z wysokich gór na północy, dokładna lokalizacja jest tajna i jesli ją poznałeś prawdopodobne już nie żyjesz....
CHARAKTER: Niezbyt towarzyska, wieczne poważna i skryta. Cały czas obserwuje.
WYGLĄD:  Średniego wzrostu, szczupła osóbka. Jej włosy  pod wpływem uczuć zmieniają kolor i długość.
MOTTO:  "Obserwuj i czuwaj. Nawet ty możesz stać się demonem nocy."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Gra na skrzypcach, studiowanie starych ksiąg, szkolenie się w zawodzie.
UMIEJĘTNOŚCI:  Bogowie nie obdarowali jej magicznymi zdolnościami ale pod wpływem przemian i eliksirów opanowała w niewielkim stopniu sztuki magiczne. Jest szybka i zwinna, dobrze potrafi przeczuwać ruchy wroga. Jest telekinetą i medium. 
BROŃ:  Drobne czary, łuk i miecze, czasem sztylet.
RODZINA: Nie ma.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA:  Podróżuje za pracą
HISTORIA: Wychowywała się na jednej z ulic w olbrzymiego miasta. Tam liczyły się umiejętności, ci słabsi musieli być posłuszni silniejszym. Hierarchia była bardzo wygórowana i wszyscy o tym wiedzieli. 
Keayla bardzo się wyróżniała i kiedy skończyła 8 lat przyszło jej za to zapłacić.  
Ludzie w czarnych strojach zabrali ją i kilka innych dzieci i wywieźli w góry, do starej warowni. Tam poddawano ich próbą i testom . 
Keayla często widziała jak jej rówieśnicy giną po nieudanej próbie.  
W końcu została ich mała garstka. Wybrani ćwiczyli przez następne 11 lat.  
Po treningu Keayla była gotowa, ruszyła zabijać i tępić potwory nękające ludzi. 
AUTOR: najada





Tasslehoff Burrfoot


IMIĘ I NAZWISKO: Tasslehoff Burrfoot
PSEUDONIM: Tass
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 23
RASAKender (odpowiednik Niziołka)
POCHODZENIE
:  Kenderówek
CHARAKTER: jest duszą towarzystwa, dowcipnisiem, kawalarzem, 
wszędzie go pełno, jego cechą specjalną jest pożyczanie "niechcący" 
rzeczy, które do niego nie należą. Nie zna słowa "strach". 
Zawsze pogodny i uśmiechnięty, żadna przygoda mu nie straszna. 
Potrafi rozbawić kompanów albo ich bardzo wkurzyć...
WYGLĄD: jest dość niskiego wzrostu i drobnej budowy
ma brązowe, długie włosy spięte zawsze w kitkę na czubku głowy, brązowe oczy.
MOTTO: "Masz szczęście, że to znalazłem, mogło się zgubić..."
SYMPATIA: przygoda
NAŁÓG: przywłaszczanie sobie cudzych, "znalezionych" rzeczy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: przygoda, 
poznawanie nowych miejsc i osób, 
powiększanie kolekcji rzeczy 
"przekazywanych w rodzinie z pokolenia na pokolenie"
UMIEJĘTNOŚCI: porusza się bezszelestnie, 
jest świetnym kieszonkowcem i włamywaczem 
(żaden zamek mu nie straszny), wymyśla niestworzone historie, 
BROŃ: hoopak
RODZINA: Brian i Lillie Burrfoot
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: nigdzie nie zagrzeje dłużej miejsca
HISTORIA: Miał szczęśliwe dzieciństwo. 
Razem z rodzicami podróżował po wielu ciekawych krajach.
 Nim opuścił rodzinny dom, doskonale opanował technikę "pożyczania".
AUTOR: greenmir


Mir



IMIĘ I NAZWISKO: Mir
PSEUDONIM Jaskółka
PŁEĆ: Kobieta 
WIEK: 18
POCHODZENIEZaklęta Puszcza
CHARAKTERJest dość cicha i spokojna, 
jednak doprowadzona do ostateczności
 staje się nieokiełznanym płomieniem zemsty. 
Nie lubi miejskiego zgiełku, 
woli trzymać się na uboczu z dala od jakiegokolwiek towarzystwa.
 Dość nieufna, 
na chłodno kalkuluje własne korzyści. 
Nie miesza się w cudze sprawy bez potrzeby. 
W obronie ojczyzny i bliskich potrafi poświęcić wszystko. 
Mściwa i pamiętliwa, rzadko się uśmiecha.
 Woli obserwować, niż czynnie brać udział w wydarzeniach.
RASA: Nimfa
WYGLĄDDość szczupła, posiada umięśnione ciało o kobiecych kształtach. 
Ciemnorude włosy często zaplata w gruby warkocz sięgający do pasa. 
Natura obdarzyła ją w niezwykle wyraziste, 
szare oczy nabierające tajemniczego blasku. 
Cienka blizna pod lewym okiem przecinająca 
policzek to pamiątka po wydarzeniach, o których trudno zapomnieć...
MOTTO: Być jak płynąca rzeka
SYMPATIA:  Czy istnieje ktoś na tyle niezrównoważony psychicznie...? 
NAŁÓG: pierniczki
HOBBY/ZAINTERESOWANIA:  przyroda i wszystko z nią związane, muzyka
UMIEJĘTNOŚCIMistrzowsko opanowała posługiwanie się 
dwoma bliźniaczymi ostrzami (krótkie miecze). Potrafi celnie strzelać z łuku,
 poruszać się bezszelestnie i tropić. 
Po matce odziedziczyła talent leczenia i panowania nad ogniem oraz 
niezwykłą więź z naturą.
 Z kilku innych zdolności jeszcze nie zdaje sobie sprawy, 
bądź skutecznie je ukrywa. 
BROŃ:  dwa bliźniacze miecze
RODZINAIris Strażniczka
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: jest wiecznie w drodze
HISTORIAWychowała się i szkoliła pod czujnym okiem surowej 
Nauczycielki gdzieś w mrocznym sercu Zaklętej Puszczy. 
Już jako dziecko wiele nowych rzeczy przyswajała z niezwykłą łatwością,
 jednak wrodzona ostrożność i nieśmiałość sprawiły, 
że podchodziła do wszystkiego z dystansem. 
Po osiągnięciu 18 lat dziewczyna otrzymała tajemnicze zadanie, 
po wykonaniu którego miała stać się pełnoprawną Wojowniczką.
AUTOR: greenmir






Ifrys Nightmare


Jako człowiek:


Jako smok:


IMIĘ I NAZWISKO
: Ifrys Nightmare
PSEUDONIM: Kutamo (w ojczystym języku "Blask księżyca"), 
Nocny Łowca
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 320
POCHODZENIE: Bezimienna Wyspa
CHARAKTER: Jest niezwykle opanowany i 
spokojny, to jednak tylko pozory. 
Posiada bystry i analityczny umysł. Najpierw myśli potem działa, 
ewentualnie. 
Lubi obserwować stworzenia w różnych sytuacjach, 
sam jednak pozostaje jedynie obserwatorem. 
Potrafi zabić z zimną krwią, jeśli trzeba. 
Dla bliskich niezwykle oddany.
WYGLĄD
Jako smok:
Nie jest jednym z większych smoków 
(4,5 m w kłębie), 
jednak opływowe kształty pozwalają mu osiągnąć 
niezwykłą szybkość i 
zwrotność podczas lotu. 
Jasnobłękitne łuski o srebrnym połysku są ciepłe i 
miłe w dotyku. 
Stanowią doskonałą ochronę przed prawie każdą bronią. 
Łeb smoka wieńczą dwa długie i smukłe rogi. 
Błękitna grzywa porasta miękkim włosiem od czubka
 głowy po koniec ogona, 
tworząc gęstą kitę. 
Skrzydła w kolorze srebra mienią się białymi 
przebłyskami magii na tle nocnego nieba.

Jako człowiek:
Jest dość wysoki, mierzy sobie 194 cm. 
Długie kruczoczarne włosy z granatowymi i 
srebrnymi przebłyskami chętnie spina w kucyk. 
Czasem dla kaprysu kosmyk czy dwa zaplata w warkoczyk. 
Jasną cerę i łagodne rysy twarzy odziedziczył po matce, 
natomiast po ojcu otrzymał stalowoszare, bystre oczy. 
Posiada wysportowaną sylwetkę.
MOTTO: Bądź jak światło, które wędruje przez noc i 
po drodze zapala zagasłe gwiazdy.
SYMPATIA:  jeszcze nie spotkał wybranki serca
NAŁÓG: pierniczki 
(jako dziecko w okresie zimowych świąt zakradał się wieczorami 
pod ludzkie domostwa i 
podjadał jeszcze ciepłe ciasteczka)
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: kocha muzykę i nocne 
niebo pełne gwiazd
UMIEJĘTNOŚCI: Jest Nocnym Smokiem, 
więc panuje nad cieniem i mrokiem. 
Zionie mleczną mgłą, po której z ofiar pozostaje jedynie
 kupka popiołu. 
Potrafi usypiać przeciwników lub nawiedzać ich we śnie. 
Posiada dar leczenia. 
W ludzkiej postaci zdolności smocze pozostają.
BROŃ: Jako smok używa ostrych pazurów i kłów, 
posługuje się również magią i 
wrodzonymi zdolnościami. 
Jako człowiek oprócz magii opanował do perfekcji 
posługiwanie się 
jednoręcznym mieczem.
RODZINA: nieznani (lub o nich nie wspomina...)
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: nigdzie nie 
zagrzewa miejsca na dłużej
HISTORIA
Samotne jajo znaleźli mieszkańcy podwodnego 
świata na skałach wybrzeża Fomhuir. 
Świeżo wyklutym malcem zajęła się grupa magów. 
Początkowo traktowali smoczka jako maskotkę, 
jednak z biegiem lat bystrość umysłu gada i 
dociekliwe pytania sprawiły, 
że dopuszczono go do kilku pilnie strzeżonych 
sekretów magii. 
Jako podlotek postanowił poznać prawdę o własnym 
pochodzeniu i wyruszył w daleką i 
kształtującą charakter podróż. 
Po dwóch stuleciach powrócił zupełnie odmieniony, 
bardziej skryty i obcy. 
Postanowił nigdy więcej nie wracać 
do przeszłości.
AUTOR: greenmir




Jack Black





IMIĘ I NAZWISKO
: Jack Black
PSEUDONIM:  po imieniu , nazwisku lub dziecko pusyni
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK:  24lata
POCHODZENIE: Pustynia 
CHARAKTER: Jack bywa oschły, nie miły, wyniosły, 
złośliwy i nieustępliwy. 
Te cechy powstały w  nim na skutek odosobnienia. 
Mimo wszystko lubi spędzać czas wśród, ludzi. 
Potrafi uwolnić miłe cechy. 
Kiedy kogoś lubi jest czuły, delikatny, 
opiekuńczy, rozmowny (na swój sposób), 
uprzejmy. Ma stany melancholi i 
nieograniczonej radości.
WYGLĄD: Jest wysokim, 
chudym chłopakiem. 
Posiada wyjątkowo przenikliwe spojrzenie 
szaro-niebieskich oczu. 
Ma krótkie, białe 
(czasem zmieniające barwe pod wpływem uczuć) włos. 
Lubi nosić koszule i duże bluzy. 
Nie cierpi spodni typu rurki.  
Ma duże stopy.
MOTTO: ''Oszczędzaj wode- pij soczek'' 
'' Jeśli coś naprawde ma się stać to się stanie, nawet bez twojej pomocy."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG:  soczek.
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Lubi jeździć po pustyni, 
zabiera ze sobą duże zapasty i 
wyrusza w głąb piaszczystego morza.
UMIEJĘTNOŚCI: Potrafi władać 
(oczywiście w pewnym stopniu) wodą i ziemią, 
znakomicie posługuje się mieczem i łukiem.
 Jego włosy czasem zmieniają kolor pod 
wpływem emocji, logiczne myślenie.
BROŃ: magia żywiołów, miecz ,łuk.
RODZINA: Mało go obchodzi
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: grzbiet wierzchowca
HISTORIA: Chłopak wychowywał się w wiosce na obrzeżach putyni, 
matki zaraz po urodzeniu dzieci oddawały je
 do domu nauk i tam się wychował. 
Kiedy tylko mógł wyjeżdzał w podróże, w wieku 16 lat uciekł. 
Pracował między innymi jako strażnikk, 
skrytobójca, ochrona karawan.
Towarzysz :
Ornipant- Jessi


Fenek- Fiu




AUTOR
: Kate000


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz