Radna Luna
IMIĘ I NAZWISKO: Królowa rady. Czasem nazywana Luną.
PSEUDONIM: Radna Luna
PŁEĆ: Kobieta
WIEK: nieznany
POCHODZENIE: Jedna z bogiń, jako jedyna się nie zbuntowała.
CHARAKTER: Dobra, ufna, bardzo mądra. Lubi pomagać istotom.
WYGLĄD: blada cera, mała, łagodna twarzyczka. Długie, czarne włosy, wplata w nie kwiaty magnolii i lilii. Często ubiera długie, białe, zwiewne suknie.
MOTTO: Wszyscy mają w sercu chociaż odrobinę dobra
SYMPATIA: brak.
NAŁÓG: brak
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: stare księgi.
UMIEJĘTNOŚCI: umie czarować, dobrze doradza i darzy innych mądrością.
BROŃ: magia
RODZINA: Zbuntowani bogowie
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Podniebne królestwo
HISTORIA: Kiedy wybuchła wojna po między bogami, przyłączyła się do aniołów i pomogła opanować bóstwa. Niebianie wybrali ją jako królową rady, ponieważ cenili jej mądrość.
AUTOR: Najada.Informacje dotakowe : Jest boginką rodziny i mądrości. Zwierzęta, które ją przedstawiają to sowa i wilk.
Postać jest opiekunem światów.
Fenris Lupus
IMIĘ I NAZWISKO: Fenris Lupus
PSEUDONIM: Biały wilk. Larvae
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 450 lat
POCHODZENIE: Miasto na jednej z wysp
CHARAKTER: :Jest czasem oschły i złośliwy, ale potrafi również przytulić i pocieszyć. Jest miły, inteligentny i rzadko, ale bywa radosny. Nie ma zaufania do ludzi
WYGLĄD: Fenris jest wysoki, szczupły. Ma krótkie białe włosy i wąskie, białe tatuaże na ciele. Jego oczy są czarne i głębokie. Kiedy zmienia się w wilka ma gęste białe futro.
MOTTO: Nie zgub rzeczywistości, bo to będzie oznaczać, że zgubiłeś siebie
SYMPATIA: Brak
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Siedzenie w lesie, opieka nad małymi zwierzętami
UMIEJĘTNOŚCI: Potrafi wyczuwać emocje ludzi w około niego. Czasem widzi zwierzęta i osoby nieobecne już na ziemi. Jest magiem, jego najsilniejszą magiczna stroną jest żywioł wody. Fenris wiele swoich zdolności odkrywał z czasem i nadal je odkrywa.
BROŃ: Elficki miecz, ręce (czary)
RODZINA: Matka zmarła przy porodzie, ojciec dowódca oddziału specjalnego
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Nie ma stałego miejsca choć najczęściej zatrzymuje się w karczmie "Pod Ogonem Smoka"
HISTORIA: Ojciec Fenrisa był dowódca udziału specjalnego. Był najlepszy w swoim fachu i miał największe wpływy na królową Meredith. Matka chłopaka zmarła w czasie zamieszek w ich rodzinnym mieście. Młody elf również wstąpił do armii i chciał być równie dobry jak jego ojciec. Po kilku misjach osiągnął wysoki stopień i był wysyłany na poważne i niezwykle tajne misje. Kiedyś dowódca udziału wysłał go na wyprawę na siły wroga, zgodził się bez wahania ,ponieważ miał szanse na wymarzony stopień. Okazało się to jednak zgubne w skutkach. Fenris zobaczył tam straszne rzeczy nawet jak na żołnierza, Musiał też zabić mnóstwo ludzi. W tedy ujawniły się jego zdolności wyczuwania dusz. Prześladowały go co noc. Aby nie zwariować postanowił uciec. Liczył na pomoc ojca, ale ten wyśmiał go i nazwał pomiotłem. Był to cios, przez który elf długo nie był wstanie ufać ludziom, choć nadal jest bardzo ostrożny i dystansowy. Nie mogąc wytrzymać nocnych widziadeł zdezerterował bez nadziei na ułaskawienie. Od tego czasu wędruje w nadziei na uwolnienie się od Larvae.
AUTOR: najada
Kern Moon
IMIĘ I NAZWISKO: Kern Moon
PSEUDONIM: Bucior,
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 220
POCHODZENIE: pochodzi z zamku w górach Peren
CHARAKTER: jest inteligentny, ale nie wykazuje tego często. Stara się być wyniosły, uwodzicielski, przebiegły i dumny co wychodzi mu z różnym skutkiem. Naprawdę jest lojalny, przyjacielski, radosny, romantyczny, opiekuńczy i odważny.
WYGLĄD: wysoki, szczupły, brunet. Dłuższe włosy związuje w niedbały koński ogon, ale nie zawsze. Nie nosi żelaznej zbroi, odkąd rzucił zakon, nosi tylko skórzane i materiałowe ubrania. Ma duże stopy, dzięki czemu zyskał przezwisko "Bucior"
MOTTO: "Nie patrz za siebie, bo to co robisz teraz jest więcej warte"
SYMPATIA: brak
UMIEJĘTNOŚCI: dobrze włada mieczem i jeździ konno. Jego cechy mieszańcze czasem się uaktywniają.
BROŃ: miecz
RODZINA: brak
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Wędruje po świecie i szuka szczęścia
HISTORIA: jako mały chłopiec został oddany do zakonu rycerzy. Opiekunowie i rówieśnicy Kerna nie lubili go, bo był mieszańcem. Dzieckiem które zostało skazane krwią wampirzą, ludzką, elfią, wilczą, magiczną i nie tylko. Czasem jego zdolności uaktywniają się. Od czasu kiedy odszedł od zakonu zrzucił zbroję i poszedł w świat tylko z mieczem.
AUTOR: najada

IMIĘ I NAZWISKO: Faust Lupus
PSEUDONIM: Lupus, Fau
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK: Dużo
POCHODZENIE: Mieszane
CHARAKTER: Skryty. czasem szorstki, jest opiekuńczy ale tylko w wypadku swoich najbliższych. Nie jest zbyt towarzyski.
WYGLĄD: Wysoki, szczupły wysportowany. Ma niebieskie oczy. Jego włosy zmieniają kolor zgodnie z jego wolą.
MOTTO: "Szukaj sensu życia"
SYMPATIA: Brak
NAŁÓG: Papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Jazda konna, Jest płatnym zabójcą
UMIEJĘTNOŚCI: Wyczuwanie emocji. Drobna magia. Szybkie i zwinne poruszanie się.
BROŃ: Różne
RODZINA: Siostra - Lirael.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Podróżuje
HISTORIA: Jego matka nie bardzo go akceptowała. Urodził się przed wojną bogów, Po zamknięciu Zbuntowanych przestała się nim całkiem interesować. Ojciec - bóg podziemi popierał go i zawsze pomagał. Trudni się jako skrytobójca. Jeździ po świecie i wykonuje zlecenia.
AUTOR: najada (howrse i slodkiflirt)Ifrys Firestone
IMIĘ I NAZWISKO: Ifrys Firestone
PSEUDONIM: Ifry
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 150 lat
RASA: wilkołak
POCHODZENIE: Zaklęty Las
CHARAKTER: Cichy, małomówny, szybko traci cierpliwość, łatwo wpada we wściekłość, inteligentny, bystry, tajemniczy
WYGLĄD: wysoki, szczypły, dobrze zbudowany,
MOTTO: Noc jest ciemna i skrywa wiele tajemnic, tak jak ja kotku.
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: samotność
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: polowanie, poznawanie świata, samotne podróże
UMIEJĘTNOŚCI: mistrzowskie posługiwanie się dwoma bliźniaczymi mieczami, strzelanie z łuku, tropienie, kamuflaż, dar leczenia i panowania nad ogniem.
BROŃ: bliźniacze miecze,
łuk ojca
RODZINA: Wataha Białego Szponu
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: tam, gdzie poniesie go wilczy zew
HISTORIA: Jego przeszłość pozostaje tajemnicą, a nieliczni, którzy mieli wątpliwe szczęście poznać ją, gryzą ziemię...
AUTOR: greenmir
PSEUDONIM: Snake, cień, syn zakonu Fola Moon
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: Dużo
POCHODZENIE: Niebo
CHARAKTER: Wyniosły, uparty, odstrasza swoim zachowanie większość ludzi. Arogancki. Czasem pedantyczny, nie lubi dużych miast (np Las Vegas)
WYGLĄD: Wysoki, dobrze zbudowany. Ćwiczy. Ma długie lekko kręcone włosy.
MOTTO: "Pieniądze to nie wszystko, ale one dają dużo radości"
SYMPATIA: nie ma
NAŁÓG: nie ma
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: ćwiczenia siłowe, książki, dbanie o włosy, doskonalenie swoich zawodów.UMIEJĘTNOŚCI: Duża moc magiczna. Może widzieć sny rożnych ludzi
BROŃ: zaklęcia
RODZINA: Syn Kanona i Luny.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: W małym miasteczku- ma tam kilka zawodów
HISTORIA: Zevran jako syn dwóch bogów ma bardzo dużą moc magiczną. Nie lubi dużych miast więc przeniósł się do niewielkiego w pobliżu morza. Niestety jego zawód(ma ich kilka) zmusza go do powrotu do hałasu i natłoku ludzi.
AUTOR: najada
IMIĘ I NAZWISKO: Kay Blood
PSEUDONIM:Bloom,
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK: 450 wygląda na ok 23 ponieważ w wieku 20 lat został zmieniony
POCHODZENIE: Zawsze mieszkał z młodszą siostrą
CHARAKTER: Czasem wyniosły i bezczelny,.ale potrafi być miły i troskliwy. Jego zachowanie często zbiera wrogów
WYGLĄD: Jest wysoki i szczupły. Ma czarne włosy i małą brudke, którą zwykle goli Często chodzi w eleganckich strojach ale nie zawsze.
MOTTO: Każda krew nawet łajdaka, płynie tak samo
SYMPATIA: Na razie brak.
NAŁÓG: papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Sączenie krwi w kieliszku. Lubi obserwować.
UMIEJĘTNOŚCI: Bardzo szybki, zwinny. Przeczuwa ruchy wroga. Nie można go zabić. Unieszkodliwić ale nie zabić(martwy ded itp) Przez tyle lat picia krwi czarodziejskiej zyskał odrobine magi.
BROŃ: jego osoba i sztylet
RODZINA: Siostra Lili.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Miasto (jest bardzo wpływowym obywatelem)
HISTORIA: Kiedyś w obronie siostry zaatakował maga i niestety przegrał walkę. Jakiś czas później obudził się jako wampir. Postanowił się mści i od tej pory pije krew magów (jest jego ulubioną) ma też duże wpływy na mieście. Mieszka i opiekuje się siostrą.
AUTOR: najada
Keayla Morðingi
IMIĘ I NAZWISKO: Keayla Morðingi
PSEUDONIM: Śmierć, kameleon
PŁEĆ: Kobieta
WIEK: 156 lat
POCHODZENIE: Kayla pochodzi z wysokich gór na północy, dokładna lokalizacja jest tajna i jesli ją poznałeś prawdopodobne już nie żyjesz....
CHARAKTER: Niezbyt towarzyska, wieczne poważna i skryta. Cały czas obserwuje.
WYGLĄD: Średniego wzrostu, szczupła osóbka. Jej włosy pod wpływem uczuć zmieniają kolor i długość.
MOTTO: "Obserwuj i czuwaj. Nawet ty możesz stać się demonem nocy."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: papierosy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Gra na skrzypcach, studiowanie starych ksiąg, szkolenie się w zawodzie.
UMIEJĘTNOŚCI: Bogowie nie obdarowali jej magicznymi zdolnościami ale pod wpływem przemian i eliksirów opanowała w niewielkim stopniu sztuki magiczne. Jest szybka i zwinna, dobrze potrafi przeczuwać ruchy wroga. Jest telekinetą i medium.
BROŃ: Drobne czary, łuk i miecze, czasem sztylet.
RODZINA: Nie ma.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Podróżuje za pracą
HISTORIA: Wychowywała się na jednej z ulic w olbrzymiego miasta. Tam liczyły się umiejętności, ci słabsi musieli być posłuszni silniejszym. Hierarchia była bardzo wygórowana i wszyscy o tym wiedzieli.
Keayla bardzo się wyróżniała i kiedy skończyła 8 lat przyszło jej za to zapłacić.
Ludzie w czarnych strojach zabrali ją i kilka innych dzieci i wywieźli w góry, do starej warowni. Tam poddawano ich próbą i testom .
Keayla często widziała jak jej rówieśnicy giną po nieudanej próbie.
W końcu została ich mała garstka. Wybrani ćwiczyli przez następne 11 lat.
Po treningu Keayla była gotowa, ruszyła zabijać i tępić potwory nękające ludzi.
Keayla bardzo się wyróżniała i kiedy skończyła 8 lat przyszło jej za to zapłacić.
Ludzie w czarnych strojach zabrali ją i kilka innych dzieci i wywieźli w góry, do starej warowni. Tam poddawano ich próbą i testom .
Keayla często widziała jak jej rówieśnicy giną po nieudanej próbie.
W końcu została ich mała garstka. Wybrani ćwiczyli przez następne 11 lat.
Po treningu Keayla była gotowa, ruszyła zabijać i tępić potwory nękające ludzi.
AUTOR: najada
Tasslehoff Burrfoot
IMIĘ I NAZWISKO: Tasslehoff Burrfoot
PSEUDONIM: Tass
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 23
RASA: Kender (odpowiednik Niziołka)
POCHODZENIE: Kenderówek
POCHODZENIE: Kenderówek
CHARAKTER: jest duszą towarzystwa, dowcipnisiem, kawalarzem,
wszędzie go pełno, jego cechą specjalną jest pożyczanie "niechcący"
rzeczy, które do niego nie należą. Nie zna słowa "strach".
Zawsze pogodny i uśmiechnięty, żadna przygoda mu nie straszna.
Potrafi rozbawić kompanów albo ich bardzo wkurzyć...
wszędzie go pełno, jego cechą specjalną jest pożyczanie "niechcący"
rzeczy, które do niego nie należą. Nie zna słowa "strach".
Zawsze pogodny i uśmiechnięty, żadna przygoda mu nie straszna.
Potrafi rozbawić kompanów albo ich bardzo wkurzyć...
WYGLĄD: jest dość niskiego wzrostu i drobnej budowy,
ma brązowe, długie włosy spięte zawsze w kitkę na czubku głowy, brązowe oczy.
ma brązowe, długie włosy spięte zawsze w kitkę na czubku głowy, brązowe oczy.
MOTTO: "Masz szczęście, że to znalazłem, mogło się zgubić..."
SYMPATIA: przygoda
NAŁÓG: przywłaszczanie sobie cudzych, "znalezionych" rzeczy
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: przygoda,
poznawanie nowych miejsc i osób,
powiększanie kolekcji rzeczy
"przekazywanych w rodzinie z pokolenia na pokolenie"
poznawanie nowych miejsc i osób,
powiększanie kolekcji rzeczy
"przekazywanych w rodzinie z pokolenia na pokolenie"
UMIEJĘTNOŚCI: porusza się bezszelestnie,
jest świetnym kieszonkowcem i włamywaczem
(żaden zamek mu nie straszny), wymyśla niestworzone historie,
jest świetnym kieszonkowcem i włamywaczem
(żaden zamek mu nie straszny), wymyśla niestworzone historie,
BROŃ: hoopak
RODZINA: Brian i Lillie Burrfoot
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: nigdzie nie zagrzeje dłużej miejsca
HISTORIA: Miał szczęśliwe dzieciństwo.
Razem z rodzicami podróżował po wielu ciekawych krajach.
Nim opuścił rodzinny dom, doskonale opanował technikę "pożyczania".
Razem z rodzicami podróżował po wielu ciekawych krajach.
Nim opuścił rodzinny dom, doskonale opanował technikę "pożyczania".
AUTOR: greenmir
Mir
IMIĘ I NAZWISKO: Mir
PSEUDONIM: Jaskółka
PŁEĆ: Kobieta
WIEK: 18
POCHODZENIE: Zaklęta Puszcza
CHARAKTER: Jest dość cicha i spokojna,
jednak doprowadzona do ostateczności
staje się nieokiełznanym płomieniem zemsty.
Nie lubi miejskiego zgiełku,
woli trzymać się na uboczu z dala od jakiegokolwiek towarzystwa.
Dość nieufna,
na chłodno kalkuluje własne korzyści.
Nie miesza się w cudze sprawy bez potrzeby.
W obronie ojczyzny i bliskich potrafi poświęcić wszystko.
Mściwa i pamiętliwa, rzadko się uśmiecha.
Woli obserwować, niż czynnie brać udział w wydarzeniach.
jednak doprowadzona do ostateczności
staje się nieokiełznanym płomieniem zemsty.
Nie lubi miejskiego zgiełku,
woli trzymać się na uboczu z dala od jakiegokolwiek towarzystwa.
Dość nieufna,
na chłodno kalkuluje własne korzyści.
Nie miesza się w cudze sprawy bez potrzeby.
W obronie ojczyzny i bliskich potrafi poświęcić wszystko.
Mściwa i pamiętliwa, rzadko się uśmiecha.
Woli obserwować, niż czynnie brać udział w wydarzeniach.
RASA: Nimfa
WYGLĄD: Dość szczupła, posiada umięśnione ciało o kobiecych kształtach.
Ciemnorude włosy często zaplata w gruby warkocz sięgający do pasa.
Natura obdarzyła ją w niezwykle wyraziste,
szare oczy nabierające tajemniczego blasku.
Cienka blizna pod lewym okiem przecinająca
policzek to pamiątka po wydarzeniach, o których trudno zapomnieć...
Ciemnorude włosy często zaplata w gruby warkocz sięgający do pasa.
Natura obdarzyła ją w niezwykle wyraziste,
szare oczy nabierające tajemniczego blasku.
Cienka blizna pod lewym okiem przecinająca
policzek to pamiątka po wydarzeniach, o których trudno zapomnieć...
MOTTO: Być jak płynąca rzeka
SYMPATIA: Czy istnieje ktoś na tyle niezrównoważony psychicznie...?
NAŁÓG: pierniczki
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: przyroda i wszystko z nią związane, muzyka
UMIEJĘTNOŚCI: Mistrzowsko opanowała posługiwanie się
dwoma bliźniaczymi ostrzami (krótkie miecze). Potrafi celnie strzelać z łuku,
poruszać się bezszelestnie i tropić.
Po matce odziedziczyła talent leczenia i panowania nad ogniem oraz
niezwykłą więź z naturą.
Z kilku innych zdolności jeszcze nie zdaje sobie sprawy,
bądź skutecznie je ukrywa.
dwoma bliźniaczymi ostrzami (krótkie miecze). Potrafi celnie strzelać z łuku,
poruszać się bezszelestnie i tropić.
Po matce odziedziczyła talent leczenia i panowania nad ogniem oraz
niezwykłą więź z naturą.
Z kilku innych zdolności jeszcze nie zdaje sobie sprawy,
bądź skutecznie je ukrywa.
BROŃ: dwa bliźniacze miecze
RODZINA: Iris Strażniczka
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: jest wiecznie w drodze
HISTORIA: Wychowała się i szkoliła pod czujnym okiem surowej
Nauczycielki gdzieś w mrocznym sercu Zaklętej Puszczy.
Już jako dziecko wiele nowych rzeczy przyswajała z niezwykłą łatwością,
jednak wrodzona ostrożność i nieśmiałość sprawiły,
że podchodziła do wszystkiego z dystansem.
Po osiągnięciu 18 lat dziewczyna otrzymała tajemnicze zadanie,
po wykonaniu którego miała stać się pełnoprawną Wojowniczką.
Nauczycielki gdzieś w mrocznym sercu Zaklętej Puszczy.
Już jako dziecko wiele nowych rzeczy przyswajała z niezwykłą łatwością,
jednak wrodzona ostrożność i nieśmiałość sprawiły,
że podchodziła do wszystkiego z dystansem.
Po osiągnięciu 18 lat dziewczyna otrzymała tajemnicze zadanie,
po wykonaniu którego miała stać się pełnoprawną Wojowniczką.
AUTOR: greenmir
Ifrys Nightmare
Jako człowiek:
Jako smok:
IMIĘ I NAZWISKO: Ifrys Nightmare
PSEUDONIM: Kutamo (w ojczystym języku "Blask księżyca"),
Nocny Łowca
Nocny Łowca
PŁEĆ: mężczyzna
WIEK: 320
POCHODZENIE: Bezimienna Wyspa
CHARAKTER: Jest niezwykle opanowany i
spokojny, to jednak tylko pozory.
Posiada bystry i analityczny umysł. Najpierw myśli potem działa,
ewentualnie.
Lubi obserwować stworzenia w różnych sytuacjach,
sam jednak pozostaje jedynie obserwatorem.
Potrafi zabić z zimną krwią, jeśli trzeba.
Dla bliskich niezwykle oddany.
spokojny, to jednak tylko pozory.
Posiada bystry i analityczny umysł. Najpierw myśli potem działa,
ewentualnie.
Lubi obserwować stworzenia w różnych sytuacjach,
sam jednak pozostaje jedynie obserwatorem.
Potrafi zabić z zimną krwią, jeśli trzeba.
Dla bliskich niezwykle oddany.
WYGLĄD:
Jako smok:
Nie jest jednym z większych smoków
(4,5 m w kłębie),
jednak opływowe kształty pozwalają mu osiągnąć
niezwykłą szybkość i
zwrotność podczas lotu.
Jasnobłękitne łuski o srebrnym połysku są ciepłe i
miłe w dotyku.
Stanowią doskonałą ochronę przed prawie każdą bronią.
Łeb smoka wieńczą dwa długie i smukłe rogi.
Błękitna grzywa porasta miękkim włosiem od czubka
głowy po koniec ogona,
tworząc gęstą kitę.
Skrzydła w kolorze srebra mienią się białymi
przebłyskami magii na tle nocnego nieba.
(4,5 m w kłębie),
jednak opływowe kształty pozwalają mu osiągnąć
niezwykłą szybkość i
zwrotność podczas lotu.
Jasnobłękitne łuski o srebrnym połysku są ciepłe i
miłe w dotyku.
Stanowią doskonałą ochronę przed prawie każdą bronią.
Łeb smoka wieńczą dwa długie i smukłe rogi.
Błękitna grzywa porasta miękkim włosiem od czubka
głowy po koniec ogona,
tworząc gęstą kitę.
Skrzydła w kolorze srebra mienią się białymi
przebłyskami magii na tle nocnego nieba.
Jako człowiek:
Jest dość wysoki, mierzy sobie 194 cm.
Długie kruczoczarne włosy z granatowymi i
srebrnymi przebłyskami chętnie spina w kucyk.
Czasem dla kaprysu kosmyk czy dwa zaplata w warkoczyk.
Jasną cerę i łagodne rysy twarzy odziedziczył po matce,
natomiast po ojcu otrzymał stalowoszare, bystre oczy.
Posiada wysportowaną sylwetkę.
Długie kruczoczarne włosy z granatowymi i
srebrnymi przebłyskami chętnie spina w kucyk.
Czasem dla kaprysu kosmyk czy dwa zaplata w warkoczyk.
Jasną cerę i łagodne rysy twarzy odziedziczył po matce,
natomiast po ojcu otrzymał stalowoszare, bystre oczy.
Posiada wysportowaną sylwetkę.
MOTTO: Bądź jak światło, które wędruje przez noc i
po drodze zapala zagasłe gwiazdy.
po drodze zapala zagasłe gwiazdy.
SYMPATIA: jeszcze nie spotkał wybranki serca
NAŁÓG: pierniczki
(jako dziecko w okresie zimowych świąt zakradał się wieczorami
pod ludzkie domostwa i
podjadał jeszcze ciepłe ciasteczka)
(jako dziecko w okresie zimowych świąt zakradał się wieczorami
pod ludzkie domostwa i
podjadał jeszcze ciepłe ciasteczka)
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: kocha muzykę i nocne
niebo pełne gwiazd
niebo pełne gwiazd
UMIEJĘTNOŚCI: Jest Nocnym Smokiem,
więc panuje nad cieniem i mrokiem.
Zionie mleczną mgłą, po której z ofiar pozostaje jedynie
kupka popiołu.
Potrafi usypiać przeciwników lub nawiedzać ich we śnie.
Posiada dar leczenia.
W ludzkiej postaci zdolności smocze pozostają.
więc panuje nad cieniem i mrokiem.
Zionie mleczną mgłą, po której z ofiar pozostaje jedynie
kupka popiołu.
Potrafi usypiać przeciwników lub nawiedzać ich we śnie.
Posiada dar leczenia.
W ludzkiej postaci zdolności smocze pozostają.
BROŃ: Jako smok używa ostrych pazurów i kłów,
posługuje się również magią i
wrodzonymi zdolnościami.
Jako człowiek oprócz magii opanował do perfekcji
posługiwanie się
jednoręcznym mieczem.
posługuje się również magią i
wrodzonymi zdolnościami.
Jako człowiek oprócz magii opanował do perfekcji
posługiwanie się
jednoręcznym mieczem.
RODZINA: nieznani (lub o nich nie wspomina...)
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: nigdzie nie
zagrzewa miejsca na dłużej
zagrzewa miejsca na dłużej
HISTORIA:
Samotne jajo znaleźli mieszkańcy podwodnego
świata na skałach wybrzeża Fomhuir.
Świeżo wyklutym malcem zajęła się grupa magów.
Początkowo traktowali smoczka jako maskotkę,
jednak z biegiem lat bystrość umysłu gada i
dociekliwe pytania sprawiły,
że dopuszczono go do kilku pilnie strzeżonych
sekretów magii.
Jako podlotek postanowił poznać prawdę o własnym
pochodzeniu i wyruszył w daleką i
kształtującą charakter podróż.
Po dwóch stuleciach powrócił zupełnie odmieniony,
bardziej skryty i obcy.
Postanowił nigdy więcej nie wracać
do przeszłości.
Samotne jajo znaleźli mieszkańcy podwodnego
świata na skałach wybrzeża Fomhuir.
Świeżo wyklutym malcem zajęła się grupa magów.
Początkowo traktowali smoczka jako maskotkę,
jednak z biegiem lat bystrość umysłu gada i
dociekliwe pytania sprawiły,
że dopuszczono go do kilku pilnie strzeżonych
sekretów magii.
Jako podlotek postanowił poznać prawdę o własnym
pochodzeniu i wyruszył w daleką i
kształtującą charakter podróż.
Po dwóch stuleciach powrócił zupełnie odmieniony,
bardziej skryty i obcy.
Postanowił nigdy więcej nie wracać
do przeszłości.
AUTOR: greenmir
Jack Black
IMIĘ I NAZWISKO: Jack Black
PSEUDONIM: po imieniu , nazwisku lub dziecko pusyni
PŁEĆ: Mężczyzna
WIEK: 24lata
POCHODZENIE: Pustynia
CHARAKTER: Jack bywa oschły, nie miły, wyniosły,
złośliwy i nieustępliwy.
Te cechy powstały w nim na skutek odosobnienia.
Mimo wszystko lubi spędzać czas wśród, ludzi.
Potrafi uwolnić miłe cechy.
Kiedy kogoś lubi jest czuły, delikatny,
opiekuńczy, rozmowny (na swój sposób),
uprzejmy. Ma stany melancholi i
nieograniczonej radości.
WYGLĄD: Jest wysokim,
chudym chłopakiem.
Posiada wyjątkowo przenikliwe spojrzenie
szaro-niebieskich oczu.
Ma krótkie, białe
(czasem zmieniające barwe pod wpływem uczuć) włos.
Lubi nosić koszule i duże bluzy.
Nie cierpi spodni typu rurki.
Ma duże stopy.
MOTTO: ''Oszczędzaj wode- pij soczek''
'' Jeśli coś naprawde ma się stać to się stanie, nawet bez twojej pomocy."
SYMPATIA: brak
NAŁÓG: soczek.
HOBBY/ZAINTERESOWANIA: Lubi jeździć po pustyni,
zabiera ze sobą duże zapasty i
wyrusza w głąb piaszczystego morza.
UMIEJĘTNOŚCI: Potrafi władać
(oczywiście w pewnym stopniu) wodą i ziemią,
znakomicie posługuje się mieczem i łukiem.
Jego włosy czasem zmieniają kolor pod
wpływem emocji, logiczne myślenie.
BROŃ: magia żywiołów, miecz ,łuk.
RODZINA: Mało go obchodzi
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: grzbiet wierzchowca
HISTORIA: Chłopak wychowywał się w wiosce na obrzeżach putyni,
matki zaraz po urodzeniu dzieci oddawały je
do domu nauk i tam się wychował.
Kiedy tylko mógł wyjeżdzał w podróże, w wieku 16 lat uciekł.
Pracował między innymi jako strażnikk,
skrytobójca, ochrona karawan.
Towarzysz :
Ornipant- Jessi
Fenek- Fiu
AUTOR: Kate000
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz